Minigolfproffs

Har varit ner på stan en sväng med syster och hennes pojke. Vi spelade minigolf och la ut alldeles för mycket pengar på milkshake. Jag var mycket dålig på minigolf. Kom sist och slog säkert nått slags vuxenrekord i att slå flest slag eller nått.
Jag skyller på att klubban var sned.. ;)

Har en hel hög med bilder i kameran som ska läggas in i datorn, men det har inte blivit ännu. Får ta tag i det sen.
Känner att jag måste hitta på nått annat än bara fota med macro och zooma in småkryp. Dock kommer ni snart få stå ut med en liten miniserie på en söt nyckelpiga som jag hittade i går..

Tills dess en liten klöver med regn på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0