Fotoblogg

Efter mycket om och men är min nya fotoblogg äntligen uppe. Huruvida den kommer att uppdateras och fyllas med bilder återstår att se, men jag har i alla fall lyckats med konsten att få till bloggdesignen som jag vill. Dock fungerar den fortfarande inte alls i Internet Explorer, men jag får helt enkelt ta tag i detta en annan dag för nu måste jag verkligen sova. Så för er med Explorer kan jag bara säga: skaffa firefox ;)

Testar direkt att lägga in dagens bästa bild:




Denna bild kan också ses här i menyn ovan, men jag gillar den och tycker att den kan få lite mer utrymme här i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0