Mama, I'm coming home!

Det har varit lite tyst från mig ett tag, men det har sin goda anledning. Förutom att internet bitvis varit nere så har jag varit mer eller mindre upptagen med annat på sistonde. Jag har kommit till ett beslut som förhoppningsvis innebär att jag kommer att åka hem den 10 augusti redan. Jag har trivts bra här, men efter ett år i Afrika har jag beslutat att jag vill åka hem igen. Hade jag haft ett annat jobb, ett jobb där jag faktiskt får göra sånt jag tycker om så hade jag nog varit kvar, men nu är det inte riktigt så.

Är faktiskt riktigt glad över att få komma hem och jag längtar tills flyget landar i Stockholm och  jag återigen står på svensk mark. Ännu mer längtar jag tills flyget landar i Östersund och jag får träffa familj och katter igen. Som jag har längtat.

Det är självklart mycket jag kommer sakna, många personer, många djur och många aktiviteter. Men livet går vidare och jag har lärt klänna många underbara människor. Det har varit spännande och roligt, men samtidigt finns det fler saker att uppleva här i världen och jag vet nu att jag kommer klara av det mesta.


Kommentarer
Postat av: Amanda

fan vad glad jag blir ikis, börjar typ gråta.

saknar dig som fan!

2009-08-02 @ 12:32:02
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: Steffe

Åh, det har varit så trevligt att få följa med på dina äventyr där nere...kanske du kommer att blogga vidare i nått annat sammanhang?

Får väl säga Välkommen hem då! :-)

Hadetgott!

2009-08-03 @ 09:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0