Trött

Jag har blivit så trött, jag vet inte vad det är som är fel. Tror jag börjar bli sjuk eller något.
Är som snurrig och illamående mest hela tiden och kan sova hela dygnet om jag så bara ville. Vore väl iofs inte så konstigt om jag blir sjuk nu när jag kommit hem med tanke på att jag bytt miljö totalt och dessutom åkt en massa flyg och sånt. Luften på flygplan är ju inte direkt den bästa och om någon i planet skulle visa sig vara lite sjuk så finns det ju stor risk att smittan sprids så att säga.

Känns som om tiden bara går och jag hinner inte göra någonting alls, har inte hunnit med att hålla kontakten med någon av folket jag träffade i Namibia ännu, är irriterande. Jag vill skicka dem alla ett mail och höra efter hur det är och grejer, men jag hittar inte tiden till det.

Här är några sista bilder från Namibia, har inte hunnit med att fota så mycket här hemma tyvärr, men det kommer. Ska försöka åka upp till fjälls och plocka bär och ha mig och fota i veckan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0