Biblioteket

I dag ska jag ner på biblioteket och sitta där och försöka hitta information som jag inte lyckas hitta på internet. Dumma kursen i operativsystem är svårare än väntat och jag blir galen. Men några timmar på biblioteket kanske hjälper något i alla fall.

Förra veckan så öppnades skolan som vi byggde i Afrika. Det är helt underbart att se att de lyckades få till byggnaden och jag vet att barnen kommer att älska den. Äntligen har de fått en ordentlig plats där de kan gå i skola och lära sig saker.

Så här såg det ut för några månader sedan:


Och så här ser det ut nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0