Sjuk

Jag tror jag börjar bli sjuk eller nått. Har så ont i halsen så det är inte sant. Nyser och har mig också, hela tiden.
Det är fortfarande kallt här, för kallt för att man ens ska vilja titta ut genom fönstret. Samtidigt så måste man ut mest hela tiden med den lilla valpen, annars händer det olyckor på golvet. I och för sig så händer det olyckor  mest hela tiden i alla fall så det kanske inte spelar någon roll...

Har fortfarande inte fått tag på sladden till kameran så bilder får tyvärr vänta ett tag till tråkigt nog.

Kommentarer
Postat av: Stefan Pettersson

Krya på dig och gott nytt fotoår önskas!



Vad är det för ras?

Har själv haft en boxer...en underbar ras!!



Steffe

2009-12-30 @ 10:40:15
URL: http://www.365bilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0