Festligheter

Gårdagen var faktiskt riktigt bra. Blev körd till gärthuset vid 18.00 och "gjorde mig iordning" (dvs satte på mig andra kläder en flipflops och shorts, men mer än så var det inte riktigt). Kollade ett tag på Sydafrikanska uttagningen till Idol och jag skrattade gott och skämdes för de stackars deltagarna ett antal gånger. Överlad var de rätt kassa allihopa om jag ska vara ärlig... haha...

Blev upphämtad klockan 20.00 av min vän och sen åkte vi iväg till nått ställe. Träffade en massa folk och hade faktiskt riktigt trevligt. En äldre tysk (ok kanske inte äldre, men typ 35-40 år och rynkig) ville att jag skulle ringa honom sen och bla bla bla. Skulle inte tro det... Var riktigt härligt att träffa lite yngre folk och ha lite kul, har känt mig lite instängd här. När jag släckte lampan och somnade så var klockan 03.05 eller något sådant så vi var uppe ett tag. Hur jag sen kan vakna upp klockan 07.30 och vara relativt pigg och åka in till jobbet kan jag inte riktigt förstå själv, blir nog en tidig kväll ikväll skulle jag tro...

Bilden igår var förövrigt på ett par kontaktlinser... ;)
En annan bild på samma par linser kommer här:

Kommentarer
Postat av: Pierre

Jag vill oxå ha Macro!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-05 @ 10:44:58
Postat av: Amanda

jag vill höra sydafrikanska idol:)

alltså vad sjunger de för låtar?

2009-02-06 @ 11:05:44
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: Stina

Massa fina bilder, härligt!!

Vad har du för kamera när du fotar ?

2009-02-08 @ 14:26:22
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

fin bild :)

2009-02-10 @ 11:57:55
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0