Jâralôus

Jag har inget att göra, jag är i sort sett arbetslös, utan jobb. Jag har gjort allt jag kan och det enda jag har kvar att göra kan jag inte göra förrän jag får hjälp med vad denn där himla introduktionsDVDn ska handla om. Trots detta lär jag inte få åka bort på måndag, men jag har i alla fall blivit lovad att få åka inom kort. Vad det nu innebär...
Vi får väl se var detta leder, just nu vet jag dock inte riktigt vad jag ska göra. Har några DVDer som ska göras, men de ska inte vara klara förän tidigast den 27 Juni så jag har ju ett tag på mig. hmm. Har heller ingen kamera den  kommande veckan så jag kan heller inte filma nått, vilket jag brukar göra annars när jag inte har nått att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0