pratkvarnar

Har haft det ganska tråkigt på senaste. Det var varit kallt (eller snarare det ÄR kallt) på kontoret så mina fingrar är som isbitar och jag har svårt att skriva. Har inte haft så mycket jobb att göra och helt ärligt önskar jag att jag hade nått vettigt att göra. Måste fortfarande vänta på att få hjälp med vad som ska vara med i den videon som jag väntar på att göra nu. Verkar dock inte riktigt som om någon har tid att hjälpa mig. Har istället för att göra ingenting suttit och lekt med lite bilder, och detta är några av de saker jag kom upp med =)


En mycket ovanlig Rhinebra (Rhino+Zebra)


Denna söta Girebra kan hittas i Etosha

I övrigt så har min pratiga rumskamrat fått sällskap av någon som kan prata ikapp med na. Dvs min andra rumskompis. De där två sitter hela kvällarna och har något av de längsta och konstigaste samtalen du kan tänka dig. Ingen av de är tyst och ibland sitter de och pratar i munnen på varandra flera minuter. Detta fenomen uppstår oftast när pratkvarn nr ett avbryter pratkvarn nr två mitt i en mening. Sådana som jag slutar då pratar (och blir irriterad innerst inne över att pratkvarnen inte kan vänta på sin tur). Men pratkvarn nr 2 låter sig inte avbytas och fortsätter att prata. Och senast igårkväll så satt de två där och pratade i mun på varandra om helt olika saker. Behöver jag säga att satte på musik i mina hörlurar och gjorde annat?

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: men dumförklara mig lite till också:)

hur ska jag kunna veta att nederländerna och holland är samma land:P hahahah!:)



hahah tack! även BDV!! GILLA :):) PUSSS

2009-06-23 @ 23:56:19
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: Amanda

förresten så gillar jag verkligen dessa bilder!och jag saknar dig

2009-06-23 @ 23:56:45
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: hanna

2009-06-24 @ 00:12:50
Postat av: Hanna

Namen gud vilka söta bilder! :-) Du är duktig.

2009-06-24 @ 00:14:07
URL: http://pinknails.webblogg.se/
Postat av: Tova Linnea

haha men shit! trodde det var riktiga djur först innan jag läste texten:P tänkte väl att de såg lite skumma ut.. ^^

2009-08-22 @ 17:24:32
URL: http://tovalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0