Rabies - igen

Nu är det dags för den sista rabiesvaccinationen, känns bra att det äntligen är klart med det där så att man har ett någolunda skydd. Men nu är jag totalt ruinerad, det kostade mig ca 900:- att få dessa tre sprutor och jag får ju som inte så himlans mycket pengar när jag jobbar här. Får ca 50:- per DVD som jag säljer, men det blir ju inte så många. Har väl sålt runt 15 stycken sen jag började. Vilket ni ju själva kan räkna ut inte ens täcker min rabiesvaccinering. Blä.


En bild från en promenad för några dagar sen

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: haha nepp! inga filmer för din del lilla ikis!:)

det var så kul när du ba pekade på en film och sa: åh kan jag inte få den filmen av dig..

haha och det var din film! du har ingen koll !:) PUSSS

2009-06-22 @ 15:47:19
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: jag tror att det är nederlänska.. har för mig att jag läste att det var det.

nja, kanske några filmer, inte allllllla !:)

<3

2009-06-23 @ 12:04:37
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0