Sen kväll

Förutom allt annat jag gjorde under gårdagen så spenderade jag större delen av eftermiddagen med att filma en kille som har jobbat här i sex månader. Det är han sista dag idag och han vill ha en video med babianbebisarna då dess är hans favoriter. Så jag gick på promenad med dem och blev biten för fösta gången, en gång i fingret och en gång på benet. Var inte så farligt, men det var konstigt hur de höll på igår, de brukar inte vara sådana.

Internet höll på att bråka med mig när jag slutade jobba (såklart). Så jag hade lite problem att göra det jag skulle sent igår. Internet kom och försvann sen efter 2 minuter och sen kom det tillbaka och försvann efter 2 minuter igen. Sen höll det på så där hela tiden. Väldigt irriterande om jag ska vara helt ärlig. När internet äntligen om tillbaka så spelade jag lite spel på datorn och satt upp rätt länge. Det var så skönt att bara få göra något annat, något som inte hade med jobbet här att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0