Solsken

Idag har jag varit upptagen med att ladda upp mina videos till YouTube, det går segt eftersom jag är i Afrika och internet är inte det snabbaste här. De kommer videos allt eftersom i alla fall och för er som är intresserade av att se mina mer eller mindre amatörmässiga videos från farmen kan kika på denna adress: http://www.youtube.com/user/naankuse1

Solen har varit uppe idag så ingen mössa idag och bara en jacka och en tröja. Blir väl lite annat senare på kvällen när solen går ner. har varit på en promenad med bebis babianerna och lyckades bli biten för första gången. Dumma småglin.



För någon dag sedan var jag ute med geparderna och fotade och filmade lite. De är som trevliga de där "små" katterna. Kurrar som rena traktorn och det är alltid kul att få fota dem. Senast så var jag ute rätt sent så jag lyckades fånga dem i vad jag tycker är ett riktigt härligt ljus.



Just nu sitter jag på kontoret och jobbar (med uppladdningen av videos), stör mig grymt mycket på lukten här i rummet. Jag tror att någon av hundarna har pissat i närheten av min plats för det stinker verkligen. Jävla hundar, blir galen. Säkert någon av de där små JackRussel pojkarna som pissat. De gör alltid det, de verkar inte kunna låta bli att pissa på allt. Blä!!

Kommentarer
Postat av: giulia

grymma bilder !! hittade din blogg genom fotosidan! vilka underbara lejonbilder du hade !!:D

2009-12-03 @ 11:23:07
URL: http://disilvestro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0