Stress

Idag har det varit en hel del stress för att hinna med allt som ska göras innan morgondagen.
Jag har gjort klart två videos, laddat upp fler på YouTube och designat 3 DVDomslag. Samtidigt som jag skyndade mig att filma kvällens introduktionsmiddag för de nya volontärerna och gjorde ett adoptionscertifikat så var jag tvungen att rensa hårddisken 4 gånger på grund av att den är för full. Det börjar bli helt omöjligt att göra något alls numera, finns snart inget annat att göra än att köpa hårddisk, men jag vill inte göra det för de är så dyra här och JAG behöver faktiskt ingen. Måste nog prata med ekonomiansvarige igen och se om inte de kan köpa en åt mig. Det är ju ändå jobbets grejer som tar upp all plats för mig. Filmer och videoklipp är ju inte direkt något man borde ha på en liten hårddisk. Tror filerna direkt från kameran ligger på 60GB redan och sen är det ju ca 30 videos av dem och de ligger på runt 1-2GB styck, inte så kul.
Datorn börjar i alla fall bli så svårjobbad för att det inte finns plats kvar, så jag måste göra nått åt det nu.


Den här snyggingen hittade jag när jag var ute och filmade volontärerna på nån typ av vandring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0