Ändring

Jag måste ta och ändra utseende på min blogg nu, men jag vet inte hur jag vill att det ska se ut.
Jag behöver få någon idé för det känns ju tråkigt att ta samma som jag hade innan jag gjorde om den till afrikabloggen.


En Oryx i Namibia.
Denna bild är tagen första gången jag var ner till södra Namibia och stället där vi spårar de rovdjur vi släppt fria.
Att jag sen blev den enda som varit där nere i totalt 17 dagar utan en signal eller ett enda tecken på att det finns några rivdjur i närheten är en helt annan historia.

Kommentarer
Postat av: Xini Björnmamman

Hej!

Mycket fina bilder!

Angående utseende på bloggen din... du kanske kan fundera på en blandning av tre bilder: innan afrikabloggen, under afrikabloggen (nuvarande fina bild), efter africabloggen... tja ungefär så kommer jag att fundera på, då det kommer att vara dags att ändra utseende på min blogg, fast det kommer inte ske inom närmaste tiden ;)... Det var en liten idé från mig.

Ha en underbar helg!

Xini Björnmamman

2009-11-20 @ 10:30:51
URL: http://xini007.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0