Snart dags...

snart dags att fara till skogs igen. Ska bli härligt trots att jag ska hjälpa till att skruva ihop ett kök från IKEA.
kanske lyckas jag ta några vettiga bilder denna helg, men det säger jag ju varenda gång jag åker iväg. Jag vet bara inte vad jag ska fota just nu, har lite brist på inspiration kanske, vad vet jag.

Tills dess får det duga med några gamla bilder från en painball turnering i värmen i afrika.






Observera att mitt namn står med på denna bil... Detta eftersom jag varit med och byggt paintballbanan.
Mycket jobbigare än man kan tro eftersom mitt jobb innebar att rensa bort ett hundratal taggiga träd med hjälp av ett par handskar och en slö machete. Jobbigt, men faktiskt riktigt skoj. Och dessutom var jag helt ärligt riktigt jäkla bra på det. haha

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hur är det med dig? :D

2009-11-13 @ 21:34:31
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Steffe

Najsigt...Guns n roses! ;-)



Steffe

2009-11-14 @ 11:00:07
Postat av: Leia ♥

Det där har jag aldrig spelat. :P

2009-11-14 @ 14:26:53
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0