Mörkt

Det är så mörkt ute nu sen vi ställde om klockan. Även om jag är van vid att det blir mörkt vid 4-5 från tiden jag bodde i Namibia så känns det konstigt. Klockan är ju nu straz 16.00 och solen är redan på väg ner, och snart är vi väl inne i den där perioden då man knappt ens får se solen alls. Men visst tycker jag att det är mysigt med mörker när det nu börjar närma sig jul, jag gillar julen.



Den här sidan gjorde jag till mitt fotoalbum för någon dag sen. SKa bli några fler i ett litet album om jakt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0