jobblös

Varför ska vara vara så svårt det här med att hitta ett jobb? varför ska det vara så svårt att vara utan pengar och varför ska det vara så svårt att hitta nått att göra.
kursen jag skulle var ju mindre kul än väntat och inte alls det jag sökte så jag vet inte hur det där ska gå. Hopaps det löser sig på nått sätt i alla fall, jag måste verkligen få till nått nu, det här går inte längre.

Var ute och fotade med Amanda igår, men det blev mest bilder på mig. Haha, jag vet inte varför.

Det är alltså min syster som tagit bilden på mig


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack så jättemycket :)

2009-09-14 @ 21:13:57
URL: http://iiowa.blogg.se/
Postat av: Fanny

Tack så jättemycket :)

2009-09-14 @ 21:14:11
URL: http://iiowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0