Ett farväl till Ankan

Då var det dags att ta farväl till Ankan här hemma. Den stora snälla tuppen som tyckte om att sitta på axlarna. Han har blivit riktigt sjuk och orkar knappt gå. Igår hittade jag honom ute i regnet helt ensam när de andra hade gått och lagt sig. Har förstått sedan ett tag tillbaka att allt inte stod rätt till med honom då han börjat magra av en del trots att han äter bra. Han har en väldigt förstorad kräva också, det har han alltid haft så jag har väl anat hela tiden att det varit något fel. Men det är först  nu som den blivit riktigt ordentligt stor.
Så ikväll tar vi bort honom, vill inte låta honom lida stackarn...


En liten Ankan


En lite större Ankan



En stor och ståtlig Ankan innan han blev sjuk

Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

nu är vinnaren utav personlig almanacka utsedd, blev det du? :) kolla in!

2010-09-01 @ 12:38:16
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0