Tiden går fort

Tiden går så fort och man hinner inte med allt man tänkt att man skulle göra.
Inga bär har blivit plockade, ingen saft gjord och ingen sylt. Inte ett enda kast med fiskespöt har jag gjort heller, trots att jag var fast besluten att det skulle fiskas i sommar. Inte heller har jag lyckats måla varken möbler eller uthus i sommar. Undra vad det är jag har gjort egentligen.
Nu är dessutom sommaren snart slut och i vinter kommer ju ingenting att bli gjort.

Hönshuset är nu i alla fall mer eller mindre färdigt. Det är vitt och fint och mycket luftigare och trevligarea tt vara i. Vi ska laga några hål i golvet oh bygga arbetsbänken bara, sen så är det helt klart. Hönsen växer så det knakar också, det är så roligt att sitta och titta på alla de små där ute.

Jag vill inte att sommaren ska ta slut, jag tycker inte om vintern och kylan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0