Kattbilder

Nu har det blivit mycket kattbilder ett tag, men så är det när man inte fotat mycket annat än katter.

Vädret har dock blivit bra här hemma nu så det blir nog nån tur ut i skogen med hunden för lite motion och fotografering. Får se om jag har något att visa upp snart.

Måste dock in till stan igen snart för att lämna in min skrivare som jag köpte i början av månaden. Jag kunde skriva ut två A4 med text innan skrivaren sa att färgen var slut. Blir så förbannad. Nog för att nya skrivare brukar ha färgpatroner som inte är helt fulla, men detta är det värsta jag varit med om. Två sidor text och sen är den slut? Nej det tänker jag inte gå med på. Den visade efter två sidor att färgen var på hälften och jag tog ut patronen och skakade lite på den. Sen visade maskineriet att patronen var tom - helt tom. Så pass att den vägrade skriva ut överhuvudtaget. Att en patron ska minska med hälften för att jag skakar lite på den verkar inte helt normalt.
Så nu är det in till Elgiganten som gäller och får jag inte nya patroner till skrivaren så lämnar jag tillbaka hela skiten. Har ju fortfarande rätt till det.


Denna sötnos heter Mossi och kan hittas hos S*RagaCoon's

Kommentarer
Postat av: matilda

kolla gärna in min blogg ;)

2010-02-28 @ 09:13:59
URL: http://hejbus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0