Bruno

Får jag presentera Bruno, en 10 veckor gammal Östsibirisk Laika


Bruno tycker om att leka i snön:


Fler bilder kommer, ska dessutom ta och lägga in några av de bilder jag tog med mobilen också.
Nu har jag laddat kameran och fixat allt så förhoppningsvis komme det mer bilder framöver.
Någon dag snart ska jag ut och fota också så att ni får se hur fint det är med all snö. Träden ser så vackra ut men jag har inte haft möjlighet att fota dem tyvärr. Är väl alltid så, när man inte har kameran med sig så ser man massvis av perfekta motiv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen lite o läsa här o bilder! Åsså fick vi se hur voven ser ut nu också...kul!



Steffe

2010-01-16 @ 14:12:26
Postat av: Maria

GUuud va söt :d

2010-01-16 @ 14:45:46
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0