städ

Idag har det varit städdag. Det var så stökigt så det var på tiden att ta tag i det hela. Hundarnas spring runt i huset gör ju att allt damm och all smuts bara flyger runt och det är så svårt att bli av med det. Men idag blev det storstädning, så gott det gick i alla fall. Hade en liten Bruno hängandes i skurmoppen och dessutom satte han igång och skällde på dammsugarslangen. haha.

Här är några sista bilder på honom som jag hade liggandes i kameran. Snart kommer nya mer uppdaterade bilder också...





Kommentarer
Postat av: Sonja

Men vilken liten sötnos. Vad är det för typ av hund, vad gör den liksom? Vilken vacker teckning den har i ansiktet. Är det din hund eller lånar du den?



Vad skönt att du fått tag i kamerasladden. Har du ingen kortläsare? Det brukar gå betydligt mycket fortare än bara sladd mellan kamera/dator. I alla fall märkte min Janne det när han lånade min kortläsare. Har man tagit många hundra bilder blev det stor skillnad.



Kramisar Sonja!

2010-01-19 @ 07:42:41
URL: http://sonjac.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0