Solsken

Idag har det varit riktigt varm och skönt ute. Solen har gjort mig på glatt humör.
Tog fram shortsen idag, de jag köpte i Namibia. Har inte sett dem sen jag kom hem knappt och jag måste erkänna att det kändes konstigt att sätta på sig dem idag. Nästan så att jag längtade tillbaka till Afrika ett litet tag.

Har försökt vara ute i solen ett tag, men det var en del som skulle göras inne också så det gick inte lika bra som jag hade tänkt. Tog i alla fall ut de äldre kycklingarna till den tomma och gräsfyllda hönsgården så att de fick vara ute ett tag. Och de blev så glada. Det var riktigt kul att se. De hoppade och flaxade och rullade sig i jord och sprang rung och kvittrande så härligt.





Ska bli skönt den dagen de får komma ut i hönshuset permanent, tror de kommer gilla det. Och nu när hönshuset nästan är helt klart och är stort och härligt också.




Kommentarer
Postat av: Marthe

Fine bilder og kjempe fin blogg :)

2010-07-02 @ 22:31:03
URL: http://stashon.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0