Ny design

Sådärja, nu är det ny design på bloggen. Kanske inte den bästa, men i alla fall inte inte inaktuell som den gamla.

Det går ganska segt med uppdateringarna, riktigt varför vet jag inte. Men jag har aldrig varit något hejjare på att skriva dagbok heller så...

Det börjar i alla fall bli varm här hemma nu, potatisen blev satt igår och jag ska skynda på och fixa lite ärtor mm som ska sättas också.

I hagarna har kalvarna börjat födas, de är nog ganska söta de små.


Lägger in några fler bilder senare på de små liven.

Kycklingarna växer så det knakar och de har börjat få riktigt mycket fjädrar nu. Ska försöka ta någon bild på dem i helgen.

Bruno han växer också en hel del och han börjar bli riktigt fin nu. Han såg lite rolig ut ett tag, men huvudet har vuxit ikapp kroppen nu. Jag tycker han är stilig. Blir utställning i juli förhoppningsvis. Får se hur det går. Ringträning kanske är något man borde börja med, men för en som aldrig ställt ut hund tidigare så känns allt ganska förvirrande. Tacka vet jag kattuställningar och kaninutställningar, de vet man ju i alla fall hur de går till. (även om jag tycker att de är mer jobbiga än roliga)

Kommentarer
Postat av: Darksess

Väldigt fin design! Härliga bilder.

2010-06-24 @ 16:42:48
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Amanda

vad fin designen blev ikis.

du måste göra om min snart. less på min!:))

ses imorgon.

2010-06-24 @ 18:13:31
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: julia :)

Jättefin blogg! :))

Allt bra idag ? :)

2010-06-24 @ 18:22:39
URL: http://julialixom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0