Fullt upp

Har varit fullt upp de senaste dagarna. Var in till stan i slutet på veckan och packade ihop lite mer grejer som jag har där. Vi fick med lite möbler och sånt också så hela helgen har gått till att fixa iordning i huset. Har blivit så fint nu. Ser stort och rent ut och nu ser det ut som om någon bot här och inte bara förvarar saker här.
Har bara en vända kvar till stan nu, sen ska jag väl ha fått med mig allt som är mitt därifrån. Är så nöjd med hur det ser ut här nu, det känns så bra. Det är fortfarande mycket som msåte fixas, men det är ok ändå. Kökssoffan ska målas och de små skåpen i köket också. Soffan ska bytas och 2sistsen ska bort. Men när alla kläder och alla påsar med allt försvann så blev det så stort och rent här. Skönt
Ska försöka fixa en bild sen



Snön har börjat tina bort nu också och det börjar bli varm och skönt ute. Längtar till våren då man kan börja vara ute och fixa gården och sådant. Mata lite grisar och lite höns och plantera grönsaker och sånt. Det ska bli skönt...

Förövrigt har jag en hund här bredvid mig (Checco) som trots en ålder på 8 år inte har lärt sig att kissa ordentligt. Han kan inte stå på tre ben som man ska och vinglar och har sig och kissar alltid på sitt eget ben istället för på marken. Så nu ligger han här och luktar riktigt riktigt illa... kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0