Godmorgon

Idag är jag så trött. Vaplen ville inte sova i natt och skulle ut flera gånger under natten för att kissa. Så det är ju bara att kliva upp och gå ut. Jag var tvungen att sätta ut hundarna i hundgården klockan 06.00 i morse för att jag överhuvudtaget skulle få någon sömn.

Bakade klart igår och det gick bra. 24 härliga bröd blev det. Hoppas det räcker ett tag nu.

Håller på att städa, som vanligt, idag. Det är katthår överallt. Jag vet inte vad det är som händer, de tappar ju so mycket mer hår än vanligt. Kanske håller de på och fäller nu när det blir varmare eller nått. Iofs känns det som om de inte borde varaberoende av vädret ute eftersom de bara är inne, men vem vet.  Hår överallt har vi i alla fall, jättekul...

Här en en bild sen igår på köksförntret hemma:

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: men det är så SKITsvårt med sånna störda ord :) haha

2010-03-05 @ 15:42:09
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

Gud vilken grymt snygg design du har på bloggen! Skitsnygg verkligen!//Emma.

2010-03-05 @ 16:50:52
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej:)

Lyckades söka upp din blogg, vad fin den är o vad fina bilder du lagt ut! Vi gjorde två försök att hälsa på er igår, men ni var ju inte hemma... Det ligger ett kort hos mamma o pappa till er.

Ha det gott o hälsa bror så ses vi till påsk! Kram Emma

2010-03-08 @ 15:06:13
URL: http://skruttungarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0