Katterna

Jag fotade ju som sagt katterna i förrgår och fick till några rätt ok bilder.
Här är lilla Adezza





Laddar upp bilderna på Enya lite senare.

Idag blir det kattbad igen, var egentligen meningen att jag skulle gjort det i måndags men jag var lite lat tror jag. Så det får bli idag istället. Lite synd om katterna som kommer få sig ett bad igen på måndag, men så blir det ibland. De tar inte skada av det och jag blir bara av med mer hår om jag ger dem två täta bad. De vet dessutom var det är som gäller och de är lugna och det går snabbt att få det gjort.

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅHH vad ljuvlig:) JÄTTE fina kort!

2010-03-25 @ 20:20:49
URL: http://skruttungarna.blogspot.com
Postat av: Sonja

Åh vilken liten sötnos, hon har lite mat på hakan på övre bilden va? Sååå sött :-D

2010-04-05 @ 11:23:19
URL: http://sonjac.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0