latmask

Här får jag för mig att vara duktig och ta skidorna och hunden och åka ut på en liten tur i finvädret. och vad händer då, jo hunden som ju ska föreställa en draghund och som alltid annars spinger som en tok tycker visst att det är för jobbigt att dra. Så idag när jag som mest behöver lite extra stöd i spåret så får hunden för sig att det är roligare att rulla i snön och lukta på spår och springa åt helt andra håll än dit jag vill. Jag kämpade på där ett tag, men då jag är men än bara ganska dålig på att åka längdskidor så slutade det med att jag vände och åkte hem.

Hunden är en latmask, typiskt

Och inga bilder fick jag på det hela heller. Kanske är lika bra ;)


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Tja, allt bra med dig? :)

2010-03-22 @ 14:50:26
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0