Höna som husdjur?

För ett tag sedan blev en av mina Faveroller dålig och verkade ha riktigt ont någonstans. Hon satt mest ute i hönsgården och lät och ville inte äta eller nått. Så jag tog med henne in i huset för att hon skulle få lite lugn och ro och lite värme. Hon fick bo på badrummet i några dagar innan hon frisknade till och blev utflyttat till de andra igen.
Första dagarna när hon var slö gick det ävl bra att ha henne inne, men i samma sekund som hon blev frisk så hoppade hon runt på badrummet och bajsade ner och stökade till.



Vad gör man inte för sina djur? ;)


Här är ett kort från mobilen på min stiliga Isbartupp också.

Kommentarer
Postat av: Amanda

dem är ju så stora och läskiga.

2011-02-10 @ 11:50:16
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0