Ultraljud

Igår hade Storsjökatten ordnat så att veterinär Torkel Falk kom till stan för att kolla hjärtat på våra katter.
Tog med mig Rhianna dit för att få henne undersökt inför kommande parning.

Egentligen är hon ju lite för ung, hade velat vänta med testet till hon var minst 10-11 månader gammal, men vad gör man? Hon är ju i alla fall 8 månader gammal så det var på gränsen. Och hade jag inte tagit chansen nu så hade jag ju fått vänta ända till hösten på en tid och dessutom åka över 60 mil och betala dubbelt så mycket plus bensin. Så det blev så här denna gång, och jag ska ju testa henne igen så fort jag får chansen och det kan ju bara vara ett plus att göra testerna en extra gång.

Allt såg i alla fall bra ut, så vi är nöjda och glada.
Och nu får vi se vad som sker i framtiden med sötnosan
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0