you make my life sweet

Lite senare idag ska vi iväg och kolla på valpar igen. Denna gång ska vi bestämma vilken av valparna vi ska hämta nästa vecka. Ska bli kul att få se valparna igen. Det var två veckor sedan sist nu. Tiden har verkligen gått jättefort, känns som att det var igår vi var iväg första gången och tittade på de nyfödda små. Vi har varit och hälsat på nästan varje vecka sedan dess och nu har det helt plötsligt snart gått 8 veckor. Ska bli kul att få hem en liten valp igen.

Idag har jag gjort ett kort igen också. Om man bortser från gårdagens kort så var det länge sedan jag använde mig av riktiga motivstämplar på mina kort. Men nu har jag gjort två stycken efter varandra. Tyckte att lejonet och lammet var så otroligt söta så jag kunde inte låta bli att använda den stämpeln.



---------------------------
I made a new card today again for the Queen Kat Designs DT Call. I love using the kind of image stamps I used on this card, but for some reason it was a long time since I last used one. I really liked the lion and lamb image from paper smooches so I just had to use it.

As usual I have used a lot of distress inks, guess I am trying to prove to myself that it was worth spending a fortune of getting all of the distress colors. (both stamp pads and refills)

For this card I only used one patterned paper (double sided from My Minds Eye) and one color of cardstock and a white piece for my stamped image. The tiny circle embellishments I used is just scraps, with some glossy accent, from when I did the scalloped edge on my patterned paper. I like to use my scraps. Every little piece of paper shall be used ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0