Några nya kort



Har fått hem halm nu, äntligen. Hönsen och ankorna blev så glada och nu vågar man ju gå in i hönshuset igen.

Fåren fick lite halm de också, har fortfarande inte blivit några fler lamm men det bör ju komma snart. Ena tackan har börja få lite juver nu i alla fall så kanske om en vecka eller två.

Även grisarna fick sin beskärda del av halmen. De ska ju ha kultingar snart så det var dags att fixa till i grishuset. De har dock redan ätit upp mer än hälften av halmen så jag måste kasta in lite mer. Var och kikade på dem i morse innan de hade vaknat och man såg dem nästan inte där i halmen. Bara ett litet huvud som stack upp, så de hade bäddad ner sig ganska ordertligt där i. Det var nästan så att jag tyckte de var lite söta också, men bara nästa ;)

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Så himla fin header! :D

Eftersom du är intresserad av foto kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna =D

Gillar du bilderna - följ bloggen!♥

Kramar♥

2012-03-05 @ 18:04:14
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Anonym

Gorgeous work, sweetie and love your blog! I have buff chickens and they are my 5 girls! lol I'm also a semi-finalist and wish you the best.

Hugs and Blessings,

KimberlyRae :)

2012-03-21 @ 23:31:31
URL: http://[email protected]/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0