Vatten i taket

I natt har det regnat och blåst massor och i morse när jag kom in i köket så upptäckte jag att det droppade massor av vatten från taket. Sprang upp på övervåningen och såg att det var en mindre sjö på det nylagda golvet i blivande sovrummet. Jag tror det regnade in genom fönstret så det är ju i alla fall inte hål i taket, men ändå. Det är ju blött överallt. Har torkar så gott jag kunnat och nu rinner det i alla fall inte mer, men vi får se hur det gick med golvet på övervåningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0