äntligen

Nu är det snart slut på denna vecka också. Ska bli så skönt.
I natt fick en katt som jag föttt upp kattungar. Lulu heter hon och hon födde 2 små flickor och en liten pojke.
Så här såg lilla Lulu ut när hon flyttade från mig.


Gjorde ett juökort idag också, måste ju försöka börja i tid om man ska hinna klart till julen. Jag brukar aldrig göra det. Varje år bestämmer jag mig för att jag ska göra en massa julkort och skicka till folk, men det brukar bara bli ett eller två skickade kort. Beror på slöhet kanske ;)


Kommentarer
Postat av: SonjaC

Otroligt gullig liten kattunge. Det måste vara spännande när en katt man förr upp och sålt får ungar själv. Kul att se hur ungarna blir. Det var Ragdolls va?

2009-11-25 @ 11:02:45
URL: http://sonjac.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0