Stamp storage

Håller på att sortera och organisera alla mina stämplar. Och när jag säger alla så menar jag verkligen jättemånga.
Det är faktiskt helt sjukt hur mycket stämplar jag har. Har säkert inte ens lyckats använda hälften av dem ännu.
Men sortering behövs så att jag åtminstone vet vad jag har och vart allting finns. Så nu skriver jag ut enkla omslag till tomma DVD-fodral och lägger stämplarna där i. Funkar faktiskt bra. Återstår bara att hitta nått bra ställa att förvara DVD-fodralen på. Har några stämpelset som inte får plats i DVD-fodralen på grund av att spiralen man fäster skivan på är i vägen, önskar att det gick att hitta DVD-fodral utan skiv-fästnings-anordningen. Jag tänkte att jag skulle ta och leta rätt på några gamla VHS fodral istället och prova att använda dem till de stämplarna istället, det borde funka.
 
--------------------------

I have been sorting and organizing my stamps this week. I am now going to store all my rubber stamps in old DVD-cases. Unfortunately I can't find any cases without the "disk attachment thing" so some of my sets doesn't fit in the cases. Think I'll try and find some old VHS cases for those sets and hopefully the VHS case won't be that much taller than the DVD case.

All of my stamp sets from Heartfelt Creations have their own DVD case now and I am just starting with my own YouScrapToo stamps and some various other brands.

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken proffsig förvaring! Håller tummarna att de går bra med Magnolia stämplarna.. ;)

2012-09-23 @ 16:15:11
URL: http://ratemma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0