Välkommen in i röran

Så här ser det ut där jag sitter hela dagarna och jobbar. Datorn syns inte på bilderna, men den finns på ett bord på sidan om allt detta "rat". Konstigt nog har jag väldigt bra ordning i röran och jag vet i alla fall vart det mesta är, men visst ser det väl inte så inbjudande ut direkt :)
Längtar tills övervåningen blir klar och man kan flytta upp alla grejer i kontoret och börja ordna allt på ett mer vettigt sätt. Kanske borde jag sälja bort ungefär 90% också.
 
-----------------------
Welcome to my messy room
 
This is what part of my craft room/computer room/office looks like. It is a mess. Yet it is some kind of organized chaos in here and it works pretty well. I do look forward to when the room upstairs get finished and I can move all mu stuff and get more organized.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0