Sex and the city

Jag och syster är precis hemkommen från biografen.
Vi har varit och sett sex and the city. Den var väl helt ok.
Hade jag fått välja film hade det ju blivit Batman - The Dark Knight, men syster gillar visst tjejiga filmer ;)

I morgon börjar Yran här hemma och det är redan nu massor av folk och grejer i stan.
Har hållit mig hemma så gott jag kunnat för att slippa allt folk. Tycker sånt är lite jobbigt, även om jag lite då och då får nått ''jag-ska-vara-social''-ryck och går ner på stan. ;)
Får se om jag tar mig ner på själva festivalen eller inte sen, det beror lite på väder och sånt också.

Tills vi ses igen får ni vila ögonen på ytterligare en prästkrage:

Börjar bli lite småtråkigt att fota på jobbet nu. Tror jag har gått igenom hela området och tagit kort på det mesta nu. Kanske borde leta mig lite andra omgivningar. Utbudet av passande motiv är inte det bästa på en Go-kartbana.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0