Trött och sjuk

Jag tror jag håller på att bli sjuk igen. Är helt snurrig, har ont i huvudet och känner mig som en ballong.
Det är ju kul när man ska iväg på jobbet strax.

Igår var jag ute och fotade lite som vanligt, hann inte med att lägga in alla bilder i datorn, men här kommer i alla fall en.
Skulel fota en ärtskida som hängde i en buske, men efter att jag tagit fotot insåg jag att det var mer än växter jag fick med på bilden:



Har några fler bilder i kameran som jag ska lägg upp sen, men jag får spara dem till sen.

Glöm inte att kika på min hemsida: www.amunra.se/erikas om ni är intresserade av att se mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0