Problem

Ok jag erkänner, jag är inte så bra på det här.
Jag får verkligen inte denna skitblogg att se bra ut.
Och varför det går dåligt kan jag inte svara på. Hittar inga fel i css-koden, men uppenbarligen missar jag nått.
Ser olika ut i firefox och explorer och dessutom skiter sig hela bloggen när man vill kolla på kommentarer.
Men jaja, det löser sig väl nån gång.

Klarade förövrigt fystesterna till polisutbildningen idag, så nu håller jag tummarna att de kallar mig vidare.


Bilden nedan är på en söt kisse vid namn Maddox:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0