Arbetslös

Samtidigt som det inte händer så mycket så är det fullt upp. Tiden bara rinner iväg och det är så mycket jag vill hinna göra, men det finns inte tillräckligt med timmar på dygnet för att lösa allt. Dessutom är det ju svårt att gör något överhuvudtaget när man inte har några pengar och inget jobb. Det där med jobb är ju lättare sagt än gjort också, men jag håller tummarna och hoppas att jag får något av de jobb jag sökt. Jag måste verkligen börja dra in lite pengar nu, vet inte hur jag ska klara mig annars.

Verkar som jag kommit in på kursen jag sökte i alla fall, det ska bli kul. En distanskurs i grafisk design.

Var ute och fotade syster igen i går, men det blev inte så bra. Jag vet inte varför, men jag fick bara inte till bilderna som jag ville. Här är i alla fall några:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0