NamibRand

Idag är jag något irriterad. Jag förstår mig inte på folk här ibland.
Jag har en rikgtigt bra anledning att åka ner till NamibRand och filma sådant som jag faktiskt verkligen behöver.
Det passa perfekt att åka nästa vecka och det kommer inte på något sätt att påverka mitt jobb här på farmen. Jag behöver verkligen få en massa filmat därnere, men trots detta så vill de inte att jag åker. De tycker att jag ska ta gammalt material som filmades för snart 2 år sedan och använda det. Det är gammalt skit med folk som ingen känner, det är dålig kvalitet och skakigt och brusigt och dessutom inte i samma format som det jag gör. Det kommer att se skit ut.
det går inte att använda, men ingen fattar det.

varför kan jag inte bara få åka ner en enda gång och få klart allt som jag behöver? Hur svårt kan det vara?
De kommer ju att klaga på kvaliten om jag använder det som redan finns och de kommer att klaga på att det tar tid att bli färdig om jag väntar på bättre material.
Vad ska jag göra? Jag blir tokig.

Här är en bild på en gepard som jag tog igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0