Skojigt

Jag är uttråkad, jag vill göra några kul, något annat. Jag är ensam, trött och kall. Jag är bitter och grinig och vill äta god mat. Samtidigt är jag glad och tacksam och har det trevligt. Men jag vill göra nått kul, nått skojigt. Jag fick låna säsong 1+2 av Nip/Tuck och jag har på tre dagar sett allt redan. Så mycket för att dra ut på det roliga. Jag har suttit i min säng på kvällarna och tittat på nip/tuck och käkat energy bars. Mycket smart gjort. Nu ska jag få låna säsong 3 också, ska bli intressant. =)

När jag inte jobbar, spelar spel eller ser på serier så leker jag i photoshop. Och detta är vad jag gjorde igår kväll:

Är jag inte en riktigt pudding... hahaha

Kommentarer
Postat av: SonjaC

Vilka roliga fotoshopmontage du gör. Den här ovan är riktig bra :)

Hä i sverige har vi värmebölja, över 30 grader dagtid och det ska visst hålla i sig har dom hotat med ;)



Hur kallt har du det där egentligen? Det låter så ovant att läsa att du sitter med handskar och försöker skriva för det är så kallt... i Afrika.



Hälsningar Sonja!



ps. Jag ska på semester uppåt Jokkmokk i sommar ds.

2009-06-28 @ 23:37:22
URL: http://sonjac.wordpress.com
Postat av: Jiovanna

Vilken kul bild. Jag försöker själv lära mig lite i photoshop men sådana avancerade grejer har jag inte lärt mig än.



Härlig blogg du har!

2009-08-10 @ 11:32:33
URL: http://jiovanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0