Film

Gårkvällen spenderades med att spela dataspel och kolla på film. Något som jag faktiskt saknar att kunna göra oftare nu när jag är här. Köpte Twiligt när jag var på stan för ett tag sedan och igår var det dags att titta på den. Den var helt ok och visst var han väl lite ful-söt ibland den där Edward. Men helt seriöst så har jag mycket svårt att förstå hela hysterin kring honom i alla fall. SÅ snygg är han inte och jag skulle definitivt inte vilja ha en plågad vampyr som pojkvän... haha
Var i alla fall mysigt att få krypa ner i sängen och kolla på film.

Igår satt jag också en halvtimme eller så inne med bebis babianerna vi har här. De är helt galna de med kan jag ju tala om. de hoppar och klättar på en hela tiden och drar loss hårsnoddar och allt möjligt. Men de är nog lite söta i alla fall. Måste dock tvätta mina byxor idag för de luktar inte så gott längre =)


Kommentarer
Postat av: Johanna Thedéen

Vilken fin header du har! :)

2009-05-30 @ 17:23:50
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/
Postat av: camilla

HAha snygging xD



Allt bra med dig??

2009-05-30 @ 17:40:08
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0