drömmar

I natt drömde jag att jag var tillbaka i Afrika, det var konstigt och så verkligt på något sätt.
Jag hade alla jag tyckte om där och det var trevligt, men samtidigt när jag vaknade så var jag så otroligt glad att jag vaknade upp i sängen hemma i lägenheten med vinter och kallt utanför. Jag vill verkligen vara hemma, jag vill inte vara någon annanstans än här. Visst kan jag sakna värmen och solen, men det spelar ingen roll. Det spelar ingen roll att varje dag är en kamp mot kylan och känslan av att ha ett skelett av is, jag vill vara här ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0