Årets första

Mitt i älgjakten så blev det kallt, snöigt och tråkigt. Elden ville inte riktigt ta sig och röken envisades med att blåsa rätt i ansiktet på mig hela tiden. Slutade med att tårarna sprutade och det blev svårt att andas. Efter det kloka beslutet att skyffla snö över elden för att slippa röken så blev det ännu kallare. Eftersom vi redan långt innan hade gett upp hoppet om att få se något djurliv så valde jag att bygga mig en snögubbe. Och minuterna senare stod han där, årets första snögubbejägare och snygg som få...


Kommentarer
Postat av: Penny ♥

;o Nice !!

2009-10-29 @ 14:14:41
URL: http://pennyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0