Godmorgon

Då var man uppe tidigt ytterligare en dag. Trots att det inte blir mer älgjakt så är jag uppe tidigt som bara den. Har varit ute i skogen och eftersom det är långt att åka (45-50 minuters resväg) så blir det till att kliva upp i tid om man ska hinna till jobbet klockan 06.30. Ja nu är det ju som vi alla vet inte jag som ska på jobbet och visst hade jag kunnat stanna i skogen ensam hela dagen, men det kändes ju mindre kul. Så nu sitter jag hemma i stan och förddriver tiden tills det är dags att åka tillbaka senare i eftermiddag.

Några fler bilder från det något händelselösa älgjakten kommer här:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0