Ett år idag

Idag är dett exakt ett år sedan jag landande i Sverige efter ett helt år i Namibia. Det går så snabbt och så mycket har hänt sen jag kom hem. Visst händer det att jag längtar tillbaka, men jag är så glad och nöjd med mitt liv som det ser ut idag. Beslutet att åka hem var det bästa jag tagit på länge. Men visst saknar man djuren och människorna.

Men känslan när jag klev av planet och kom in på Arlanda glömmer jag aldrig. Den var obeskrivlig. Jag var så glad och det kändes så bra. Det pirrade i hela magen och jag kunde inte låta bli att le för mig själv när jag gick där i korridorerna, jag var i Sverige nu. Underbart var det, riktigt underbart...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0