Officiellt

Nu har jag officiellt flyttat till skogs. På tisdag börjar min post eftersändas till den nya adressen. Samma dag som mamma får flytta in i nya lägenheten. Hoppas den ser bra ut.

Ska fundera ut hur jag ska lyckas få hit de möbler jag ska ha från mammas lägenhet, det är en del ganska stora. Blir nog till att fixa släp och grejer. De flesta kartongerna är redan på plats och redan uppackade i alla fall, det känns skönt.

Nu hoppas jag också på lite varmare väder så att jag kan börja ta med hunden ut i skogen så att han får känna på det livet lite också. Han måste ju börja få lukta i lite djurspår mm om det nu ska bli nå jakt av den där latmasken. Har aldrig sett latare hund än Bruno...

Nästa helg åker jag och hämtar min nya katt Adezza också, det ska bli så oerhört spännande, kan inte vänta.




Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: nä men fy fan alltså! Det var det värsta jag hört :S

2010-02-25 @ 16:47:20
URL: http://nevnarien.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0