Segt

det går segt med bloggandet och det går segt med fotograferandet. kanske har de båda sin grund i att det är extrema väderförhållanden och -30 grader kallt här. För någon morgon sedan tittade jag på termometern när jag vaknade och den visade -34 grader. Jag stannade i sängen den dagen och vägrade gå ut.

Varför hundarna ville vara ute kan jag inte förstå. Det var var att sätta ut dem i hundgården för de ville verkligen inte vara inne. Kanske gillar de när det är kallt eller något, vad vet jag.

Var ju i alla fall och hämtade min lilla kisse Adezza i helgen som var. Passade samtidigt på att fota de andra katterna som var där. Några av de bilderna ser ni här:


S*RagaCoon's Enya - som förövrigt också är tillsalu fortfarande.
Kika in på www.ragacoon.se för mer information


Systarna Adezza och Enya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0