Solnedgång

Idag har varit en händelserik dag, i alla fall om man tar hand om en hund som Bruno.
Bruno är en ganska lugn hund, oftast i alla fall. Men idag har han varit full av energi och varit minst sagt ganska jobbig. Dagen började med att jag blev väckt av vassa valptänder runt näsan, mycket oskönt om jag ska vara ärlig. Vi har haft en, från min sida, mycket ofrivillig springtur runt gården då Bruno tyckte att det var jättekul att vägra komma in och göra en massa hyss ute i kylan. Väl inne har stölder och smygätande av kattlådeinnehåll underhållit det lilla monstret. Till allas lättnad har han dock nyligen somnat och det är återigen lugnt och skönt i hemmet.

För några dagar sedan var vi ut till en sjö i närheten med skotern. Jag hade kameran med mig och körde slut på de allra sista batterierna i kameran. Jag ville få med både hundar och skotrar, men jag hade inte räknat med att kameran skulle dö efter bara några få kort.

Här får ni njuta av den fina solnedgången från de norrländska fjällen i alla fall:





Kommentarer
Postat av: Maria

Wow!

2010-01-16 @ 14:47:37
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Erika


Fotograf / Grafisk Designer från Norrland, bor på en liten gård i skogen med en trevlig karl och massor av djur. Bloggen kommer uppdateras med bilder från min vardag, pyssel och annat som hör livet till när man har kameran redo på en bondgård.


RSS 2.0